Mamma och Thor, utställning i Ludvika.

Hejsan! Igår var mamma och Thor på Ludvika ABB hallens hundutställning. Det gick bra då han fick ett HP och en blå rosett. Samarbetet mellan mamma och Thor var väldigt bra. Det finns bilder och videos ute på Teamthoor, en instagram som enbart handlar om Thor. Samarbetet med hunden, framgång, träning och mycket annat lägger jag ut på vår instagram. Jag var dessvärre inte där på plats, men på de videos som mamma skickade till mig så jag samarbetet och hur roligt de båda två tyckte att det var. Mamma hade fina kläder på sig, det såg ut som att hon hade mycket erfarenhet både själv och med Thor. Thor har ställts ut en gång innan, det var också i Ludvika. Jag ställde ut honom för några månader sedan och då vann vi klassen samt mycket grejer som vi fick eftersom vi vann valpkursen. Idag kommer Thor hem och jag längtar jätte mycket efter det. Bilder kommer på utställningen samt på rosetten kommer läggas ut inom snar framtid. Kram