SE VCH

Det är mycket som har hänt undertiden som jag inte varit aktiv på bloggen. Thor har bland annat kamat hem ett SE VCH hos Sylvia Jonefelt. Nu är träning och tävlingsperioden slut för säsongen inom viltspår då det närmar sig hösten och jaktstart. Vi ska focusera på jakt och lydnad nu under hösten. 
 
Det är mycket planerat inför kommande jakt och nästa år då mamma troligtvis kommer skaffa en valp, Flatcoated Retriever. Jag och mamma har vissa genemsamma planer men också separata, nästa vår blir det troligtvis en resa till Norge inför jakten på NO VCH. 
 
Jag vill att Thor ska bli pappa i framtiden och därför har jag vissa delmål innan jag anser att det är okej, bland annat vill jag att han ska bli Norskt- och nordiskt viltspårschampion men också champion i utställning och jakt. Det är relativt höga mål men jag kommer kämpa för att nå dessa målen som jag nämnde ovan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Anonym

Härlig blogg!! // Jonas

Svar: Tack :)
Hanna Blom