Opella.se, nosework.

Hejsan! Jag har nydligen börjat i en nosework kurs med Thor i Göta, Lilla Edet med Brukshundsklubben. Det är en kurs för nybörjare, samt oerfarna. Det är olika åldrar både för ägarna och hundarna, jag är yngst med yngst hund. Heja team Thor! Jag fick tipsat att beställa de tre olika dofterna Eukalyptus, Lagerblad och Lavendel på hemsidan opella.se. Det finns även en bok som heter "Nosework- allt du behöver veta-" som jag fick köpt för 210kr på brukshundsklubben. Jag tänkte beställa ifrån denna sidan då jag velat utveckla mitt lager med grejer, har dock inte alla de tre dofterna. Har enbart Euaklyptus eftersom att det är den första doften och hittills den enda vi har gått egenom nu på kursen. Kommer uppdatera er lite extra om just Nosework då det är det jag är mest aktiv inom just nu. 
Kram från teamthor